Otrava léky

dobrý den chtěla jsem se zeptat,moje kamarádka před časem chtěla spáchat sebevraždu(důvod neuvedu),snědla nějaké prášky,ibalgin,adipeks,nospa a ještě asi dvoje od bolesti...jenže se jí nic nestalo,jednou se vyzvracela a pak asi tři nebo čtyři dny prospala.Stolici měla prý až po 12 dnech.Od tý doby má prý bolesti v oblasti zad a jde ji to až do předu k oblasti břicha.Kdybych věděla co se ji tenkrát stalo,věřte mi,že bych ji sama zavolala pohotovost.Jinak se chová normálně až na ty bolesti.Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den! Vaše kamarádka by měla navštívit lékaře a se svými potížemi i se svým sebevražedným pokusem se mu svěřit. Nevím jak velkou dávku jednotlivých léků spolykala, ale popisované bolesti by mohly ukazovat například na postižení ledvin (bylo by vhodné vyloučit i poškození dalších orgánů, např. jater). Měla by též vyhledat pomoc psychologa nebo psychiatra. Zkuste ji v tomto úmyslu co nejvíce podpořit.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Nespecifické střevní záněty: co jíst a čemu se vyhnout
Oční projevy alergie
Články: Oční projevy alergie
Zánět spojivek může mít...
Dráždivý tračník
Články: Dráždivý tračník
Nejodvážnější lékařské...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: