Ovlivnění ha antibiotiky

Dobrý den, mám takový problém, jelikož byly svátky, všude bylo zavřeno a já si neuvědomila, že nemám HA, tak jsem tak tři dny po menstruaci ještě vynechala. Ve středu 31. prosince jsem začala znovu brát antikoncepci Lyndynette 20 a hned ten den jsem měla nechráněný pohlavní styk, a přítel do mě ejakuloval. Jelikož jsem do toho ještě onemocněla a v pátek dostala antibiotika Duomox 1000 i tak jsme spolu měli v pátek opět nechráněný pohlavní styk a včera tj. neděle také. Je tam velké riziko otěhotění prosím? Děkuji za rychlou odpověď.

Odpověď odborníka:

Procentuálně to nikdo nemůže říci, pokud jste začala brát antikocepci o 3 dny později gravidita není vyloučena, do konce tohoto cyklu používejte ještě kondom a kdyby se menses neobjevila v termínu,udělejte si gravitest. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Tlak na hrudi neznamená hned infarkt. Může jít „jen“ o rozhozené zažívání
Revmatismus
Články: Revmatismus
Revmatické nemoci jsou...
Polovina dospělých kuřáků má akné
Články: Polovina dospělých kuřáků má akné
Kromě nepěkně tmavé barvy a...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Zelený zákal
Články: Zelený zákal
Zelený zákal, glaukom, je...
Nepodceňujte po operaci křečových žil rehabilitaci
Články: Nepodceňujte po operaci křečových žil rehabilitaci
Odstranění křečových žil...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: