Ovulační bolesti a ha

Ráda bych se Vás zeptala, jestli můžu trpět ovulačními bolestmi i když dlouhodobě užívám HA. Tupá bolest v podbřišku, vždy více na jedné straně, se objevuje zhruba v polovině cyklu. Tento měsíc to není poprvé. Nedávno jsem byla na preventivní gynekologické prohlídce včetně ultrazvuku a podle paní doktorky je vše v pořádku.

Odpověď odborníka:

Při antikoncepci byste ovulovat neměla, takže ovulační bolest by neměla být.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x