Padání vlasů

Dobrý den, mám problém s padáním a následně dorůstáním vlasů,tvoří se mi holá místa,na temeni hlavy. Byla jsem u kožní lékařky,ta to vidí jako následek kojení a pak by to mělo ustat,ale mám 2dítě (kojím 15měsíc) ,situace je horší než po prvním dítěti. Zakoupila jsem si Methionin tablety a Zinek,nevím zda je to tak v pořádku. Ráda bych zašla za nějakým odborníkem na vyšetření. Děkuji , s pozdravem I.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Methionin i zinek mohou vašim vlasům pomoci, ale samotný problém asi nevyřeší. Doporučuji počkat ještě nějakou dobu poté, co přestanete kojit, a pokud by problém přetrvával, navštívit znovu kožní lékařku. Právě ona vás poté doporučí na případná vyšetření.

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x