Padání vlasů

Chtěla bych se zeptat, beru vitamíny Revalid asi třetím měsícem, ale nic moc mi nepomáhají. Chtěla bych se zeptat jestli k nim můžu začít brát současně i methionin. Jinám trpím sníženou funkcí štítné žlázy,ale paní doktorka mi tvrdí že ji mam v normě..ale vlasy mi neustále padají. Nevím co s tím. Je mi 20 a bojím se že budu plešatá.

Odpověď odborníka:

Milá slečno, vzhledem k tomu co píšete, Vám nemohu sdělit přesnou diagnosu, Revalid je soubor vitaminů a aminokyselin a zabírá pouze pokud se jedná o nedostatek vitamínů nebo aminokyselin. Protože methionin obsahuje i Revalid , je zbytečné dodávat ho v samostatném přípravku. Hypothyreoza zvyšuje možnost výpadu vlasů. Může se ale jednat i o androgenní alopecii.Navštivte prosím k bližšímu určení výpadu dermatologa.s pozdravem

MUDr. Silvie Rafčíková, MBA
MUDr. Silvie Rafčíková, MBA

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Centrum estetické medicíny

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: