Padání vlasů u muže

Mému synovi-49 let-silně začaly padat vlasy.Prosím o Vaši radu,jestli by mohl pomoci přípravek Kapyderm.Velice děkuji za odpověď.Kolocová

Odpověď odborníka:

Pokud vlasy padají v tzv. androgenní lokalizaci - tzn. kouty, pleš - pak se nedá moc dělat, je to hormonální záležitost. Trochu může pomoci aplikace Alpicortu F ( na předpis). Pokud vlasy padají difuzně po celé hlavě, pak mohou přicházet v úvahu i jiné příčiny ( štítná žláza..) a je třeba vyšetření lékařem. Volně prodejné preparáty většinou moc nepomohou. Existuje řada určená přímo pro muže (od La Roche-Possay), hje o hodně nákladné a efekt není stoprocentně zaručen.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: