Palčivé obtíže

Již skoro dva měsíce mám vcelku neurčitý problém. Na začátku léta jsem poprvé v životě prodělala zánět močového měchýře. Mám zhruba 6 měsíců nového přítele, takže jsem si samozřejmě problémy dala ihned do spojitosti s ním. Nicméně na internetu se píše, že může být mnoho příčin. Po měsíci mě začalo pobodávat v podbříšku, bolet, měla jsem nutkání na močení a pálila mě močová trubice. Rozhodla jsem se, že atb již nechci a začala se léčit sama, bylinkami. Bylo mi dobře. Příznaky rychle odezněly, ale stále to nebylo úplně fajn. Šla jsem proto na gynekologii, kde mi bylo řečeno, že po gynekologické stránce jsem v pořádku, ačkoliv mě při sexuálním styku nesmírně pálí vnitřek. Bylo mi doporučeno koupit si Canesten gyn. Ten jsem si pořídila, dokonce dvakrát, protože první dávku jsem musela kvůli menstruaci přerušit. Také jsem si zakoupila laktobacily, které prý mám užívat až po dobrání Canestenu a Hydrofemin. Nyní budu dobírat Canesten, poté prý mám brát 8 dní Hydrofemin a následně laktobacily. Pokud nezabere ani jedno, prý se mám opět objednat na gynekologii. Zjistila jsem však, že nevím vlastně úplně kde mě to pálí. Nevím, zda je to močová trubice, nebo pochva. Všimla jsem si, že mě to totiž pálí kdesi okolo poševního vchodu, pálí mě to v klidu v různých intervalech, někdy vůbec a občas po vyčůrání. Můžete mi prosím poradit co mám dělat? Jsem z toho již zoufalá. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Karolíno, Váš problém je opravdu svízelný. A zřejmě se bude bohužel vracet... Zkoušeli jste kondom - ale alespoň 2 týdny po přeléčení.
S pozdravem Dr. Novotná

MUDr. Lada Novotná
MUDr. Lada Novotná

Specializace: Praktické lékařství

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: