Palčivý výtok

Dobrý den, už asi 3 dnem trpím bílým,hrudkovitým, palčivým výtokem. Už jednou jsem s výtokem problém měla, doktor mi řekl že je to v pořádku, že je ho pouze více a kvůli ph jsem užívala lactofeel. Nicméně výtok se vrátil. Chci se zeptat jestli je nutné navštívit lékaře jestli by to nešlo vyřešit volně prodejným lékem. Předem děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Hrudkovitý výtok je většinou příznakem mykozy v lékárně je řada volně prodejných antimykotik jistě vám při výběru poradí. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x