Pálení a fleky na tvářích

Dobrý den, před pár dny se mi objevilo pár pupínků na tváři (vypadalo to jako akné) blízko u sebe na líčkách. Pak mě to začalo šíleně svědit, pokožka je hrozně napnutá a citlivá. Zkoušela jsem si to namazat triamcinolonem,ale během pár minut po aplikaci jsem tam měla rudý flek 5x5cm velký a pálení a svědění bylo mnohonásobně větší. Dál jsem zkusila i konopnou mast, calcium, bactroban....vždy stejné...namažu čímkoliv a během pár minut šílené pálení, zrudnutí do sytě červené, napnutí kůže a jakoby i zduření nebo otok celého červeného fleku. Tak jsem si řekla,že to ničím mazat nebudu a ted další den mám fleky i na druhé tváři. A včera mi přišlo,že mě pálí i oči....spíš teda spodní víčka...a když si na ně šáhnu nebo přejedu prstem,tak mi přijdou citlivé. Nevím jestli to má spojitost,ale ted jsem prodělala silnou rýmu možná i se zánětem dutin, měla jsem nateklé uzliny jak na krku,tak i vzadu na hlavě. Prosím poradte co s tím. Děkuji

Odpověď odborníka:

Podle vašeho popisu by mohlo jít o alergii/ekzém ( atopický), ten může být vyprovokován i tím zánětem dutin. Rozhodně zanechte samoléčby a kontaktujte kožního lékaře. Z volně dostupných léčiv byste mohla tolerovat např. Cicaplast baume B5 ( krém).

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x