Pálení jazyka

Dobrý den,týden mě trápí pálení jazyka spíše špičky.Po jídle pálení zmizí ale zachvilku pak začne.Mám vyoperovanou štítnou žlázu a beru letrox 125,jinak žádné potíže nemám.V lednu jsem byla předávkovaná hormonama tak mi je lékař snížil.Nevím jestli je to ke štítné žláze nebo k čemu.Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Vážená paní Andreo, pálení jazyka se nevyskytuje ani mezi příznaky zvýšené či snížené funkce štítné žlázy, ani mezi vedlejšími účinky Letroxu. V případě stupňujících se potíží Vám doporučuji konzultovat specializovanou ambulanci pro léčbu bolesti. S pozdravem, Milan Hrubý.

MUDr. Milan Hrubý
MUDr. Milan Hrubý

Specializace: Nefrologie
Pracoviště: Všeobecná fakultní nemocnice v Praze 2, IV. Interní klinika, Ambulance nutriční podpory

 
Líbí se vám odpověď?
-9 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x