Pálení kůže na penisu.

Ctěl jsem Vás požádat o radu následujícího problému.Měl jsem pohlavní styk s kondomem a druhý den mě začala pálit kůže na penise.Kůže je podrážděná,na kůži se vytvořil nějaký jakoby exzem či vyrážka nevím, při styku s močí to pálí jěště více.Navštívil jsem hned kožního lékaře a ten mě dal mastičku pimafucort a udělal mě epikutánní testy.Tento problém trvá 3 neděle, mastička mě moc nepomohla a testy jsou negativní. Prosím o radu. Děkuji

Odpověď odborníka:

Nejspíše se nabízí možnost kontaktní alergie, ale ta byla epikutánními testy vyloučena. Pokud by šlo o kombinaci s kvasinkovou infekcí, Pimafucort by měl pomoci. Jestliže obtíže přetrvávají, doporučuji doplnit stěry na bakteriální i mykotickou infekci, do výsledků ošetřovat jen indiferentně (např. Cicaplast baume), dále léčit dle výsledků - při negativitě použít kortikoidní krém (Advantan apod.).

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x