Palení na hrudi

dobrý den chtela jsem se zeptat,beru týden atd půlku prothazilu ráno a večer asentru 50,občs do toho xanax,občs mi pálí v rukach a na hrudi ale zachvili to prejde je to tak 3dny co se to děje,občas mi pichne na srdci ale to uz je málo a havne mi pícha v oblasti lopateka boli mi zada muže to byt od toho?ekg mam v pořádku.děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Veroniko! Na dálku těžko posoudím Vaši situaci. Pokud je srdce v pořádku, v úvahu připadá třeba zablokované žebro, vychází-li bolest zpod lopatky. Pro potíž od páteře (a žeber) hovoří třeba bolest při pohybu, otočení trubu, uléhání, hlubokém nádechu a výdechu apod. Situaci by měl řešit Váš lékař.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Operace štítné žlázy Mám uzlík na štítné žláze vel. 15 mm /podle CT/ a stále...
  • Sedimentace krve Již delší dobu marodím, měla jsem sedantaci 45/74. Stále se...
  • Rivotril Beru už 7 let Rivotril v kapkách 2,5mg 2x 5 kapek, četla jsem že je...
  • Nedostatek bílých krvinek Mému synovi (15) byl při odběru krve zjištěn...
  • Čepy v krku Před pár týdny jsem byl u lékařky s bolestí v krku a ta mi nakonec...
  • Časté zívání Téměř pětiletý syn už třetí den velice často zívá. Někdy si u...
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x