Pálení pochvy

Už delší dobu mám problémy s pochvou. Nedávno jsem měla zánět a brala jsem antibiotika. Kdyz jsem je dobrala tak asi po 3 dnech jsem měla až hrudkovity vytok. Nemohu vykonávat s partnerem žádný pohlavní styk protože mě to hrozně pálí a udělala se mi bulka v pochvě co to znamená? Beru antikoncepci a výtok už mám řidčí ani nezapáchá ale pořád me to pálí i když jdu čurat co mám dělat? Děkuji předem za odpoved

Odpověď odborníka:

Pravděpodobně máte mykózu (to jsou ty hrudky), současně to bolí, pálí, Můžete mít i infekci močových cest. Sama si kupte probiotica, tablety na úpravu mikroflory a berte dlouhodobě, i po vyléčení. Jinak s touto aktuální potíží budete muset navštívit gynekologa.

MUDr. Zdeňka Janoušková
MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: