Pálení při močení

Dobry den. Mel bych takovy dotaz ohledne meho problemu a reseni. Pred 14 dny po styku s novou pritelkyni jsem zacal mit problem paleni pri moceni. Po tydnu jsem zasel za urologem s tim, ze me obednal az za tyden na stery(chlamidie) a ihned po sterech, jeste aniz by znal vysledek mi napsal 2 baleni ,,KLACID SR,, a je mam uzivat: 2 tablety najednou 1x denne po dobu 7 dnu, pote tyden pauza a opet 7 dni uzivani 1x denne po 2 tabletach. Prijde mi to celkem dost davky a dlouha doba a co me nejvice stve, ze mi je dal bez zjisteni problemu. Nemam jinak zadne velke bolesti nic, jen problem pri moceni(paleni ve spicce ), tak mi to prislo moc. Diky za vyjadreni se k memu problemu.

Odpověď odborníka:

Domnívám se, že jste se mohl s vaším lekařem dohodnout a vyčkat výsledku labortarorních vyšetření. Myslím, že vám kolega chtěl rychle pomoc. Jinak nevím, co chcete slyšet!

MUDr. Jiří Zima
MUDr. Jiří Zima

Specializace: Urologie
Pracoviště: Androregena spol. s.r.o. v poliklinice Parník, Praha 9 - Černý Most a NNF, Chirurgické odd., Praha 1

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: