Pálení při pohlavním styku

Dobrý den, před týdnem jsem měla nepříjemné svědění a výtok z pochvy, k lékaři jsem nešla a koupila si v lékárně Candibene (3tobolky) a přítele jsem mazala mastí Clotrimazol. Vše už vypadalo v pořádku, ale dnes ráno při pohlavním styku (první od léčby) sme oba s přítelem pociťovali pálení. Šla jsem proto na gynekologii a doktorka mi napsala čípky Polygynax s tím, že to asi nebyla pouze nějaká plíseň, ale i něco jiného. A přítel si prý má zajít na kožní. To je ale ten problém, protože on k lékaři nepůjde. Nemá žádné jiné problémy, pupínky ani nic jiného, pouze to pálení. Je možné koupit nějaký jiný volně prodejný lék, když Clotrimazol nepomohl? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Pokud má přítel problémy k pokožkou, pak je možné použít třeba bepanten krém a vynechat zcela použití mýdla. Pokud by šlo o pálení v ústí močové trubice nebo při močení, pak je třeba navštívit lékaře.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: