Paleni pri sexe a svedeni

Dobry den pan doktor, v poslednej dobe ma to pri pohlavnom styku pali, je to dost neprijemne, s priatelom sme museli styk obmedzit a vzdy ked sa z ovu pokusame, stale to boli. No a v poslednych dnoch mam strasne svedeni na pyskoch a mam zarudlu (flakatu) pokozku, ale vytok je nezmeneny. A este mam otazku ohladne antikoncepcie, uz niekolko mesiacov mam strasne slabu menstruaciu, alebo vobec ziadnu, doktorka mi povedala, ze je to kvoli antikoncepcii, ze dnes uz je taka, ze setri co najviac krv. Je to pravda alebo to moze byt z ineho dovodu? Dakujem Vam za odpovede.

Odpověď odborníka:

Antikoncepce skutečně zeslabuje menses,používá se proto i jako léčba silného krvácení,pálení bude nejspíše zánětlivého původu. Je potřeba zhotovit kultivaci a mikrobní obraz poševní a pak podle výsledků nasadit cílenou léčbu, vhodné by bylo i vyšetření partnera na kožním oddělení Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: