Pálení v pochvě

Dobrý den, už přes měsíc mám žlutý výtok bez zápachu. Před 14 dny mi začalo pálení a svědění v pochvě. Začala jsem užívat Canesten, poté příznaky trochu ustoupili a mě v lékárně doporučili ještě Canesten - gelovou kapsli , jednu 500mg . Zavedla jsem večer před spaním a když jsem kapsli zaváděla, u poševního vchodu to strašně pálilo,ale jakmile jsem zavedla kapsli hlouběji, pálení přestalo. Druhý den, když kapsle začala se uvolňovat mi pálení zase začalo. Jsem v cizině a bohužel nemám možnost gynekologa, nevíte co by to mohlo být? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den nevím v jaké jste cizině , ale Canesten je obvyklá rada českého lékárníka , která funguje jen asi v 10 % .... to co popisujete není kvasinková infekce ( kterou léčí někdy Canesten ) ale nejspíše BV či li bakteriální vaginoza . na to se nejlépe hodí lék Macmiror Complex 8 nebo 12 vag globulí. je běžně na trhu v EU , pokud jste jinde , tak ať vám prodají něco co obsahuje učinnou látku: Nifuratelum a Nystatinum . prodává se i v masti nicméně návštěva gynekologa je prioritou

MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA
MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Medic Centre s.r.o.,
Gynekologicko porodnická klinika 1. LF UK a Nemocnice Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: