Palpitace

Dobrý den, Trpím síňovou tachykardií,četnými supraventrikul. extrasystolami,které mě hodně obtěžují.Byla jsem vyšetřena v kardioporadně.V medikaci zkoušíme Betaloc Zok 25mg 1/2 denně bez velkého efektu.Zajímalo by mě zda něco užívat i na celkové zklidnění a hlavně jestli má HA na tyto poruchy vliv.Teď jsem začala opětovně užívat HA Jangee.Díky za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud nemáte po 1/2 tablety Betalocu ZOK příliš nízký krevní tlak, vyzkoušejte zvýšení dávky na celou tabletu. Léky na zklidnění, anxiolytika, mívají někdy velmi příznivý účinek na vnímání extrasystol - zpravidla je tedy nepotlačí, ale nemocný je nevnímá a tedy jej neobtěžují. Souvislost extrasystol s HAK Jangee je nepravděpodobná, tuto možnost neuvádí ani podrobná informace o léku na stránkách SÚKL. S pozdravem Michal Hudcvic

MUDr. Michal Hudcovic
MUDr. Michal Hudcovic

Specializace: Kardiologie
Pracoviště: Mestská Nemocnice Městec Králové

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x