Panická porucha-vzájemné působení léků a anestezie

Dobrý den, paní doktorko, 7 měsíců se léčím na PP, beru Rivotril 0,5 1-1-0 a Valdoxan 0-0-2, stále mám večerní úzkosti a pocity bušení srdce., kolísání TK. Je to normální? Mohu s tímto podstoupit hysterektomii a plastiku v celkové narkoze? Mám strach se vzájemného působení léků a dále lze u zubaře použít lokalní anestezii?

Odpověď odborníka:

Velmi si vážím Vaší důvěry, ale bohužel Vás musím zklamat. Za dávkování, kombinace a případné nežádoucí účinky léků zásadně zodpovídá ten lékař, který léčbu řídí, vypsal recepty. Nikdo jiný nemá právo vstupovat do této oblasti, není- li ošetřujícím lékařem samotným žádán o radu. O indikaci operací rozhoduje lékař provádějící výkon, většinou si vyžádá vyjádření způsobilosti podstoupit zákrok, které vystavuje praktický lékař nebo internista, ti pak zvažují všechny okolnosti Vašeho stavu.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x