Pásový opar

Děkuji Vám za odpověď. Maminka by měla na ty bolesti hlavy po pásovém oparu brát PALGOTAL. jak mi sama řekla, když jí hlava opravdu moc bolí, vezme si ho tak jen půlku, max.čtvrtku. Celý zkusila jen jednou, a motala se,stále jen ležela, apd. Jinak je to astmatička, fouká si ty spreye na dýchání, na štítnou žlázu bere EUTHYROX a na cholesterol ROSUCART. Jinak je to čiperka, chodí na pravidelné kontroly.Děkuji

Odpověď odborníka:

Palgotal obsahuje látku tramadol, po kterém se může objevit motání hlavy, pocit "opilosti". Pokud přetrvávají bolesti, prosím domluvte se s praktickým lékařem na změně terapie. Možný je výběr z léků uvedených v mé předchozí odpovědi. Možné je také navštívit ambulanci bolesti, které většinou fungují ve velkých nemocnicích, kde matce s výběrem léku rádi poradí a jistě najdou ten vhodný. V Královéhradeckém kraji je to např. ambulance bolesti ve FN Hradec Králové - viz http://www.fnhk.cz/karim

MUDr. Jana Moravcová
MUDr. Jana Moravcová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika infekčních, parazitárních a tropických nemocí v nemocnici Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: