Passedan gtt a novo-passit

Dobrý den. Mám dotaz ohledně léků PASSEDAN GTT a NOVO-PASSIT. Jaké jsou příznaky předávkování těchto léků?Hluboký spánek apod??Popřípadě, kdyby zdravý člověk vypil celou lahvičku...co by se stalo?Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Anno. Uvedený přípravek je na rostlinné bázi, proto je obtížnější odhadnout dávku, která již odpovídá předávkování. Stejně tak není určeno, jaké příznaky při předávkování hrozí. Vzhledem k indikaci preparátu (sedativum, mírné hypnotikum) lze předpokládat zklidňující účinek a možný spánek. Užívat obecně jakýkoliv lék ve větší míře, než je doporučeno, může samozřejmě vést k předávkování. Předávám Váš dotaz dále do spolupracující lékárny a odpověď uveřejníme obratem. Pokud došlo k požití celého balení a není to pouze Vaše teoretická úvaha, doporučuji bez prodlení navštívit lékaře.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: