Pauza v brani ha

Dobrý den, užívala jsem pilulky Bonadea, ale moje tělo je nechtělo přijmout (nafouklé břicho, bolest hlavy atd) tak mi lékař předepsal Sidretella. A můj problém je, že po dobrání bonadea přišla normálně menstruace, po tom jsem měsíc byla bez HA a čekám až příjde další menstruace at můžu začít brát nové Sidretella. Jenže už je ot skoro 40 dní a krvácení nikde. Vím že ta měsíční pauza bez hormonů mi asi nabourala cyklus. Myslíte že můžu začít brát pilulky i bez menstruace nebo mám zajít k lékaři at mi ji umele vyvola. Nebo mám ještě čekat? Díky

Odpověď odborníka:

Na vašem místě bych navštívil lékaře ,aby opětně nastartoval cyklus s poté začal s antikoncepcí. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: