Penbene a antikoncepce

Dobrý den, v pondělí (7.7) jsem dostala na 10 dní Penbene, jelikož mám angínu. Beru HA Bonadeu a od pondělí (7.7.) mám 7 denní pauzu. Chtěla jsem se zeptat, zda Penbene ovlivňuje účinek antikoncepce? Kdyby ano, jak dlouhou dobu po doužívání antibiotik se mám ještě jinak chránit? Moc děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Antibiotika snižují účinek antikoncepce podstatně méně,než se tvrdí, pokud chcete mít naprostou jistotu používejte v cyklu,kdy budete mít antibiotika ještě kondom, i když je to snad až přílišná opatrnost. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolest ledvin rano Jsem v zahr. Proto bych prvne rada Vas nazor. K lekari se...
  • Stěr z děložního čípku Na konci října jsme byla na prohlídce u své doktorky...
  • Infekce mrsa Pracuji v Anglii v pecovatelskem dome. Mame klienty s MRSA.Muzete...
  • Svedeni,otok pochvy Mam strasne svedeni pochvy az to pali otekaji mi stydke...
  • Bolest varlete Nevím jestli píšu do dobré sekce ale mám takový problém a...
  • Černý hlen Vykašlávám už pár měsíců jen občas takový černý vyloženě černý kousek...
 
Kam dál
Naposledy čtené: