Penis

Dobrý den, pořídil jsem si vakuovou pumpu jen tak na vyzkoušenou.Asi měsíc jsem pumpoval skoro každý druhý den.Vždy po použití pumpy jsem ho měl takového modrého,asi popraskané žilky.Už asi půl roku tu pumpu nepoužívám,ale mám ho pořád černého.Vypadá to divně.Asi 2 cm od korene má normální barvu a pak je ta kůže úplně černá.Když nestojí a kůži třeba od kořene prsty posunu směrem k žaludovi,tak mám prostě napůl bílého a napůl černého.Už je to půl roku a pořád stejné.Myslíte si,že se to změní?Děkuji

Odpověď odborníka:

Při užítí vakuové pumpy je erekce dosaženo nahromaděním krve v penisu za působení výrazného podtlaku. Tento podtlak by neměl trvat dlouho, nahromaděnou krev je nutné zajistit proti odtoku konstrikčním kroužkem. Déle trvající podtlak může vyvolat drobné krvácení do přilehlé kůže, modřiny a vznik pigmentace. Tyto změny by měly časem odeznít. Za jak dlouho nelze přesně určit.

MUDr. Jiří Zima
MUDr. Jiří Zima

Specializace: Urologie
Pracoviště: Androregena spol. s.r.o. v poliklinice Parník, Praha 9 - Černý Most a NNF, Chirurgické odd., Praha 1

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: