Perindopril myla 8mg

Chtěla bych se zeptat mám syna 33 let / má vysoký tlak 138/88 dostal léky Perindopril Mylan 8mg ale zdá se mě že je dost zadýchaný je možné že to je z léků.

Odpověď odborníka:

Přiznám se, že jsem se musel podívat na údaje o léku - těch nežádoucích účinků je vždy velké množství. Odpoveď je tedy - ano, dušnost se dokonce uvádí jako častý příznak. Je třeba odlišit, jestli obtíž nastala skutečně s nasazením léku. Dále je možné zkusit, jestli se s delší dobou podávání obtíže nezmenší. Pěkný den

MUDr. Vladimír Vinduška CSc.
MUDr. Vladimír Vinduška CSc.

Specializace: Kardiochirurgie
Pracoviště: Kardiochirurgie IKEM - Vyšetření zdravotního stavu a zdatnosti s doporučeními pro pohybovou aktivitu

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x