Pevaryl

Dobrý den, dnes jsem byl u kožního a předepsal mi na tmavé fleky v podpaždí pevaryl. Ale zapoměl jsem se zeptat od čeho to může být a jestli je to jnák k životu závadne kromě estetiky?

Odpověď odborníka:

Může jít buďto o kvasinkovou nebo bakteriální infekci ( erytrasma). Životu nebezpečné to rozhodně není, ale časem se to může zhoršovat ( bez léčby).

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kašel kvůli pálení žáhy? Ano, je to možné!
Články: Kašel kvůli pálení žáhy? Ano, je to možné!
Refluxní choroba jícnu se...
Hemoroidy
Články: Hemoroidy
Hemoroidy, žilní městky...
Artróza versus artritida
Články: Artróza versus artritida
Pacienti s bolestmi kloubů...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Sex sám se sebou – masturbace
Články: Sex sám se sebou – masturbace
Ještě v minulém století se...
Poznejte signály, které pomohou odhalit nemocné srdce
Články: Poznejte signály, které pomohou odhalit nemocné srdce
Srdeční onemocnění jsou...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: