Píchání na hrudi u srdce

Dobrý den,již 4měsíc mě trápí píchání na hrudi u srdce.Před měsícem jsem byla na EKG a srdce v pořádku.Beru lék na vyšší tlak Lokren půl tabletky denně.Cca.5x denně mě začne píchat u srdce,práci mám sedavou 7hodin denně.Jinak v klidové fázi pociťuji mravenčení zad na pravé staně a v noci mě budí brnění pravé ruky.Mohu požádat o nějakou odbornou radu,jak se zbavit nepříjemnému píchání na hrudi,které mě vždycky znepokojí zda se neděje něco se srdíčkem - moc děkuji

Odpověď odborníka:

Interní vyšetření je především třeba provést opakovaně včetně vyšetření podrobnějšího jako je echo,námahové EKG, ,případně laboratoř. Teprve potom je třeba vyšetření na ortopedii , rtg snímek pateře, a vyšetření a léčba na rehabilitaci. Zde je možno zjistit kloubní blokády, potíže s vadným držením těla, nesouhru mezi svaly zad, oslabení mezilopatkového svalstva. Bude provedena pohybová léčba a fyzikální terapie. Jistě pro budoucnost bude třeba vyrovnat se se sedavým zaměstnáním, občasná změna polohy, projit se, narovnat se, po práci cvičit, procházky a rekreační sport podle nálezu.

MUDr. Milan Navrátil
MUDr. Milan Navrátil

Specializace: Chirurgie a traumatologie
Pracoviště: Úrazová nemocnice v Brně

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: