Píchání na hrudníku po sundání sádry

Dobrý den, před několika dny mi v nemocnici museli sundat příliš těsnou sadru na noze kvůli ztrátě citu v prstech. Dali mi místo ni už jen ortezu. Když jsem jel z nemocnice v euforii z te úlevy, začalo me pichat na hrudníku, nemohl jsem propadnout dech, motala se mi hlava a kaslal jsem. Trvalo to asi 10 minut, musel jsem na vzduch. Přemýšlel jsem jestli se neotocit a jet zpět. Nicmene za další hodinu už mi bylo zase dobře. Po celou dobu fixace si picham Clexane 0.4. Myslíte, ze to byla embolie, nebo tak krátkou dobu trvat nemůže a bylo to spis od psychiky? Je to již par dnu a od te doby se cítím dobře. Ma to ted smysl ještě nějak řešit? Otekly nijak nejsem, možná ze se o něco víc zadychavam, ale to může byt jen subjektivni pocit.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jestli se Vám hůře dýchá, bude vhodné vyšetření u lékaře. Vyšetří Vás a rozhodne o dalším postupu. I přes preventivní aplikace Clexane se může plicní embólie vytvořit.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Neštovice Moje dcera chodí do školky, kde se vyskytly neštovice. ZA jak dlouho...
  • Warfarin na ředění krve. Četl jsem, že Warfarin (krysí jed) není příliš...
  • Problém s um Mam takovy dotaz ohledne bolesti bricha. Jsou nam teprve 3mesice...
  • Průjem Mám posledni rok problém s průjmy. Je mi 18 . Začalo to např po hodně...
  • Korektor valgomed Co říkáte korektoru VALGOMED -http://www.valgomed.com...
  • Antibiotika a průjem Chtěla bych se zeptat jestli antibiotika azitromycin...
 
Naposledy čtené: