Pichani u srdce

Dobrý den, již od 13 let mě trápí stejný problém pichani u srdce, které se stupňuje při každém nadechu, ale vždy do 5 minut ustoupilo, v poslední době pichani přechází spíše v mírnější křeč trvající treba 3 hodiny, která je velmi nepříjemná. Občas se mi z ničeho nic zrychly tep. V poslední době jsem dost ve stresu, také jsem během posledního půl roku brala uz 6tery antibiotika na zánět močového měchýře. Chtěla bych se zeptať jestli by to s tím mohlo nějak souviset. Děkuji moc za odpověď. Kateřina 18 let

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vaše potíže mohou být způsobeny od páteře nebo od psychiky. Někteří lidé mají problémy s páteří, které se projevují pícháním u srdce. Někdy tyto potíže způsobí stres. Je vhodné problém probrat s ošetřujícím lékařem, zvážit rehabilitaci, při které potíže někdy ustanou.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: