Píchání v pupíku

Dobrý Den občas se stane , že mě píchne v pupíku nebo v podpříšku. Měla jsem 7 denní pauzu menses přisla v poradku 8 den jsem si vzala pilulku a druhý den ráno mě začlo píchat v podpříšku.Mám strach aby to nebylo něco vážného.Děkuji mockrát

Odpověď odborníka:

Bez vyšetření skutečně nelze na tento dotaz odpovědět,obraťte se na praktického lékaře. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x