Pigmentové skvrny

Dobrý den,mohla bych se zeptat na problém s výskytem skvrn v obličeji,kolem úst,hlavně brada a dva fleky mám i na tvářích vedle nosu.Jsou to žlutavé až malinko nahnědlé skvrny a zpozorovala jsem jejich výskyt v průběhu užívání antikoncepce.Okamžitě jsem užívání přerušila,ale skvrn se zbavit nemohu.Napadlo mě,že by to mohla být i nějaká plíseń.Na kožním to neřeší,prý se mám smířit s pigmentovými skvrnami.ty snad ale nesvědí a po ránu nepálí,nebo ano?Děkuji za odpověd'Gábina

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Gabrielo! Pokud skrvny svědí a pálí, zkusil bych je natírat pár dní kortikoidem nebo (protizánětlivou) mastí ze zakázané byliny. HAK jistě dál neužívejte a obrňte se trpělivostí. Za pokus by stála i jaterní očistná dieta, kůže reaguje na činnost jater.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: