Pilulka po

Mohu se zeptat 14.3 jsem měla pohlavní styk praskla nám kondom já hned užila nulsoru a 18.4 my došlo krvácení a do menstruace mam týden je to normální krvácím už tři dny

Odpověď odborníka:

Nelo, ano, je možné, že menstruace přišla po tomto přípravku o něco dříve, bude-li se Vám zdát, že krvácíte více než při obvyklé menstruaci, nebo nebude průběh tohoto krvácení standartní, navštivte raději Vašeho gynekologa ke kontrole. S pozdravem, K. Jiříčková

MUDr. Kristýna Jiříčková
MUDr. Kristýna Jiříčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Monse spol, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x