Pískání v levém uchu po rímě

Dobrý den je mi 13 let.. Po rímě mi zalehlo levé ucho... Na další den jsem tam slyšel pískot.. Tak jsem šel na ORL tam mně vyšetřily a výčístily mi ucho mněl jsem tam nějakou mast u bubínku.. Napsali mi léky.. Kapky do uší... Gentadex 5 mg/ml + 1 mg/ml, Prášky... Desloratadin Mylan 5 mg Jinak mám jít ve štředu na kontrolu.. A pořád mi tam píská nevíte co stím může být ?? Děkuji za odpověď..

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pískání v uchu může mít mnoho příčin, při nachlazení (otok sliznic) a zalehnutí ucha (vpáčený bubínek) bývá relativně častý. Při kontrolním ORL vyšetření by bylo vhodné doplnit vyšetření sluchu (audiometrie) k vyloučení poškození vnitřního ucha.

MUDr. Kateřina Sobotková
MUDr. Kateřina Sobotková

Specializace: Ušní, nosní, krční
Pracoviště: Klinika dětské otorinolaryngologie FN Brno

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: