Pískání v uších, zavratě, bolest v podžebří

Dobrý den. Mám více problémů a tak bych se Vás prosím zeptal, jak mám postupovat. Léčím se už 2 roky na bolesti hlavy, únavu a nevýkonnost. S těmito problémy jsem skončil i na psychiatrii, kde mi byla sdělena diagnoza nediferenciovaná somatoformní porucha, to bylo před dvěma měsíci. Užívám antidepresiva Argofan a na noc Mirztena cca 3 měsíce. Můj stav se bohužel nelepší, zvedly se mi jaterní testy ALT 1,20,CHOL 5,7. Nyní mám tyto obtíže: Pískání v uších, velké závratě, bolesti v epigastru a v pravém podžebří po jídle, někdy i v levém. V minulosti jsem někdy požil po antidepresivech alkohol z důvodu netrpělivosti, nyní 3 měsíce abstinuji a týden dokonce už nekouřím. Se svým stavem si nevím rady a k doktorovi se už bojím jít, protože si bude myslet, že si vymýšlím. Poraďte mi co mám dělat, mám noční pocení, bolesti břicha, žlutou stolici a strach, že mám rakovinu. Byl jsem také před 4 měsíci na chirurgii-erozivní gastritida-Lanzoprazol Aktive. Poraďte prosím, mám antidepresiva vypustit kvůli játrům? Děkuji Václav H.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Moc Vás prosím, překonejte svůj strach a tak, jak perfektně jste popsal svůj příběh do poradny, jej popište svému ošetřujícímu lékaři. Potřebujete radu, vedení- a tady je Váš lékař nezastupitelný. Antidepresíva bez porady s psychiatrem nevysazujte. Snažte se, moc prosím, pokračovat ve spolupráci s lékaři, kteří Vás znají--za své jednání se nestyďte, nemoc není provinění!! Zásahy rádců, kteří o Vás budou vědět jen kusé informace, Vám mohou spíše ublížit než pomoci..

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: