Plastická vyrážka

Dobrý den! Ráda bych se zeptala na podobný problém, který už jsem v poradně našla - trápí mě plastická vyrážka. Po poškrábání kůže se mi objevují červené plastické šrámy. Podle rady jsem zkoušela měsíční léčbu přípravkem APO-Lactobacillus. Bohužel zlepšení není žádné. Myslím si, že vyrážka se objevila po léčbě mastí Jenamazol na vaginální problémy. Mám znovu opakovat užívání Lactobacillus? Zatím jsem nebyla s tímto problémem u lékaře. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Jedná se o plastický dermografismus, je to určitý typ fyzikální kopřivky, kdy při mechanickém či jiném podráždění dojde k uvolnění zánětlivých mediátorů z kožních buněk a to vyvolá to zarudnutí, otok a svědění. Léčit se to nemusí, pokud by vás to hodně obtěžovalo, navštivte kožního lékaře. V léčbě někdy pomáhajáí antihistaminika (desloratadin).

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: