Po vyrážce tmavé fleky

Dobrý den, Před dvěma týdny se my na stehně objevila svědivá vyrážka,velke rudé skvrny,které svádeli k roškrábání. Do týdne sem se ji zbavila, ale na místech těch skvr se mi objevily tmavé fleky. Prosím poraďte co nebo čím to může být, případně jestli bych měla zajít raději k lékaři. Moc děkuji za radu.

Odpověď odborníka:

Po proběhlém zánětu kůže mohou někdy přetrvávat pigmentace, zvláště při škrábání. Buďto ještě pošlete foto, nebo se poraďte s kožním lékařem.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x