Po vysazení ha se nedostavila menstruace

Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Poslední menstruaci jsem měla zcela normálně po dobrání poslední pilulky HA (24-28.8.), poslední měsíc užívání HA jsem ji brala již celkem nezodpovědně (asi dvakrát jsem úplně zpoměla si ji vzít, byli jsme s manželem na líbánkách). Nikdy jsme nepoužívali jinou ochranu než HA a téměř pokaždé od vysazení antikoncepce, když jsme spolu měli sex, se do mě manžel udělal. Dodnes se menstruace nedostavila. Vím, že po vysazení HA se menstruace nemusí dostavit i půl roku, ale i tak jsem nervózní, jestli nejsem těhotná. Mám nafouknuté břicho, občas bolesti prsou, nemám na nic chuť a jsem dost unavená. Jaká je pravděpodobnost, že bych byla těhotná?

Odpověď odborníka:

Dobrý večer, pravděpodobnost ve Vašem případě není důležitá, je nutné provést těhotenský test a to spíše z krve u Vašeho gynekologa. S pozdravem dr.Lidák

MUDr. Petr Lidák
MUDr. Petr Lidák

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Panochova nemonice Turnov

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Mléčný a trvalý chrup
Články: Mléčný a trvalý chrup
Lidé mají zuby dětské...
Otravy metylalkoholem mohou být jen špičkou ledovce
Články: Otravy metylalkoholem mohou být jen špičkou ledovce
MUDr. Petr Popov, předseda...
Hormonální antikoncepce: vedlejší účinky, o kterých se nemluví…
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Otrava marihuanou
Články: Otrava marihuanou
Marihuana je sušená nať z...
Bolesti hlavy: poznejte jejich příčinu, (nejen) kvůli léčbě
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: