Pocení a antikoncepce

Dobrý den, mám problém s nadměrným pocením na hlavě(většinou při změně prostředí,fyzické námaze ale i někdy při běžných činnostech(je mi to velmi nepříjemné vůči okolí při pohledu na mé zpocené vlasy a neustálém utírání potu(na zbytku tělapocení tak normálně),chci se zeptat zda-li by mi nemohl být nápomocen nějaký druh antikoncepce(hormon)nyní užívám Mirenu z důvodu špatné pleti-pleť se sice zlepšila ale menses jako by vymyzel a přichází ve špatnou dobu než by měl!Děkuji za odpověď a radu

Odpověď odborníka:

Hormonální antikoncepce by vaše pocení rozhodně nevyřešila,navštivte kožní oddělení,tam vám pomohou vaše obtíže zmírnit. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: