Poceti po antikocepci

dobry den pane doktore ja sem se chtela optat ze ze jsem vysadila antikobjepci pret 3tydny,a menstruace se mi dostala po trech dnech po visazeni,,chci se zeptat jak dlouho to muze trvat nez se poceti miminka z partnerem,,dekuji moc

Odpověď odborníka:

O početí se můžete bez obav snažit již v dalším cyklu po vysazení antikoncepce. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x