Pocit nehybnosti v noci

Dobrý den, mám srdeční arytmii, na kterou se léčím. Stávalo se mi, že jsem ve spánku nemohla pohnout ani rukama ani nohama a měla jsem pocit, že na mne něco sedí. Jakmile jsem se probudila bylo vše v pořádku. Přičítala jsem to vynechání srdečního rytmu. Od března mám implantovaný kardiostimulátor a domnívala jsem se, že tento stav už nemůže nastat, protože bude hned kardiostim. v pohotvosti. Bohužel, před několika dny se mi to stalo v noci znovu. Je to hrozný pocit, nemůžete se hnout a dýchat. Trvá to jen kratičkou chvilku, ale je to příšerná bezmoc. Můžete mi, prosím, poradit co to může způsobovat? Velmi děkuji za odpověď a přeji hezký den

Odpověď odborníka:

Dobrý den paní Boženo, Vámi uvedené problémy skutečně v některých případech mohou být způsobeny poruchou srdečního rytmu. Kardiostimulátor by pak tyto problémy měl vyřešit. Pokud se objevily i po implantaci kardiostimulátoru, je možné, že mají příčinu jinou. Nevím o jaký typ arytmie ve Vašem případě jde, v některých případech kardiostimulátor může "zafungovat" pouze tehdy, je-li to třeba a příznaky pak mohou být podobné.. V krajním případě se může jednat i o poruchu přístroje (nejméně pravděpodobné). V každém případě obtíže konzultujte se svým ošetřujícím kardiologem, který má jistě všechny potřebné informace.

MUDr. Hana Štětková
MUDr. Hana Štětková

Specializace: Kardiologie
Pracoviště: Soukromá praxe kardiologie, interna a poradna pro léčbu obezity

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: