Pocit plného nosu

Dobrý den, asi 2 roky jsem měla často rýmu, poté jsem si vytvořila závislost na nosních kapkách. I po odvyknutí se mi rýma nezlepšila. Nejedná se o tekoucí rýmu, ale o pocit plného nosu, kdy nejde nic vysmrkat, v nose se mi tvoří "stroupky". Po vyhledání odborné pomoci mi lékař bez předchozího vyšetřní vypálil sliznici pomocí laseru, bohužel ani to se nezlepšilo. Jediná cesta mého lékaře je Xyzal na alergii a mořská voda na výplach nosu. Ani jedno nepomáhá. Nikdy jsem na alergologii nebyla, takže nevím jestli jsem na něco alergická. Podle mého lékaře nemá cenu chodit na vyšetření teď, ale až na podzim. Před týdnem mi začaly bolesti hlavy, při pohybu mám pocit, jako by mi někdo nafoukl v hlavě balonek k prasknutí (takový divný tlak a tepání v hlavě). Občas se mi zamotá hlava a vidím rozostřeně. Taky na mne cca 2x denně dolehne pocit totální únavy, který po chvíli přejde. V lékarně mi doporučili vitamíny pro zlepšení imunity, bohužel ani tohle nepomohlo. Myslíte, že jde o nějakou alergii, nebo něco vážnějšího?

Odpověď odborníka:

Rozhodně navštivte ORL, aby se vyloučil nějaký těžší zánět. Pravděpodobně na léčbu vašich obtíží budou zapotřebí nosní kapky s obsahem kortikoidů dlouhodobě.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x