Počůrávání syna po změně medikace

dobrý den,chci se zeptat ohledně nočního pomočování mého 5,5letého syna.Bere léky mictonetten zprvu jeden večer poté bylo více mokrých nocí po dalším měsící přidán minirin melt to už noce bylipůl napůl,a pak převažovali suché noci.Ted dostal od Dr na noc 2mictonetten a 1 minirin a převažují mokré noci může to byt změnou medikace a zase se to upraví?Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den paní Evo. Nemělo by to být vlivem léků. Podrobněji ale nelze bez znalosti problematiky Vašeho syna odpovědět. S pozdravem Zdeněk Dítě

MUDr. Zdeněk Dítě, F.E.A.P.U
MUDr. Zdeněk Dítě, F.E.A.P.U

Specializace: Dětská urologie
Pracoviště: Urologická klinika VFN a 1. LF UK,
TH klinika

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Endokrinologické vyšetření
Články: Endokrinologické vyšetření
Endokrinologické vyšetření...
Bronchitidu signalizuje nejen kašel: poznejte i ostatní příznaky
Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Články: Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Ať už jde o močový měchýř...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Crohnova choroba – šest nejčastějších chyb, které narušují léčbu
Aspirin může ochránit před rakovinou
Články: Aspirin může ochránit před rakovinou
Dlouho známý a finančně...
Srdce
Články: Srdce
Starověk spatřoval v srdci...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: