Poděkování

dobrý den, předem bych chtěla poděkovat za vaši odpověď.A jen abych vysvětlila proč jsem plato nedobrala - tak jsem ho na dovolené někde bohužel ztratila.A protože jsme s manželem stejně plánovali dítě tak už mi přišlo zbytečné si na dokončení kupovat novou antikoncepci za 1000kč když bych ji pak stejně vysadila.A ještě se chci zeptat - začla jsem po 4 dnech silně krvácet.Myslíte že je to jako normální menstruace a že mě to za 5 dní přejde nebo mám čekat delší krvácení? děkuji

Odpověď odborníka:

Není to normální menses,je to krvácení ze spádu při vysazení hormonů,měla by jste navštivit gynekologa aby nasadil léčbu příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: