Podezření na kvasinkovou infekci

Dobrý den. Nedávno jsem měla s přítelem sex a druhý den se u mě objevilo svědění a zarudnutí poševního vchodu, podraždění a výtok. Jednou sem už kvasinky měla a tak sem usoudila že to bude zas to samé. Na internetu sem hledala nějaký lék než půjdu na kontrolou na gynekologii. Zakoupila sem v lékárně Canesten GYN Combi Pack. Je v tom jedna vaginální tableta a krém. Tabletu jsem na noc zavedla a zvenčí pochvu namazala. Přijde mi že se to nejspíš zhoršilo z té vaginální tablety... Zevnitř pochvy jsem nateklá a prstem nahmatám na straně jakoby tam něco bylo..to bude to nateklé. Cítim jako kdybych tam něco měla během dne i občasné pálení. Docela mam obavy..Poradila by jste mi něco? A jestli teda podle popisu se jedná o kvasinkovou infekci? Na gynekologii jdu za týden,dřív mě neveme. Děkuji za odpověď. Zátím Na shledanou.

Odpověď odborníka:

dobrý den, opravduto vypadá na mykózu ... GynoPevaryl 150 Combi Pack funguje dle mého názoru lépe. - 3 globule a mast

MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA
MUDr. Jiří Chaloupecký, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Medic Centre s.r.o.,
Gynekologicko porodnická klinika 1. LF UK a Nemocnice Na Bulovce

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: