Pohlavní styk v pauze mezi hak

Měla bych otázku. Čtyři měsíce beru antikoncepci. Dobrala jsem platíčko, dostala menstruaci ale poté jsem měla pohlavní styk(v patek), ale další platíčko začínám brát až v neděli. Je možné otěhotnět v době, kdy mám pauzu mezi pilulkami? Nyní asi týden poté mám silnější výtok a svědění v pochvě. Děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Dano, pokud užíváte antikoncepci pravidelně tak, jak máte, otěhotnět byste neměla. Není rozdíl mezi obdobím užívání a pauzou mezi pilulkami. Pokud máte výtok a svědění, bude se zřejmě jednat o infekci v pochvě. Navštivte svého gynekologa. S pozdravem MUDr. Bačová

MUDr. Barbora Bačová
MUDr. Barbora Bačová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Klinika pracovního a cestovního lékařství Fakultní nemocnice Královské Vinohrady v Praze

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x