Pokud neberu antikoncepci,nemam menstruaci

před tremi lety mi byla zjistena hypertenze stitne zlazy,v lednu jsem vysadila antikoncepci stim,ze bych chtela otěhotnět,ale menstruaci jsem nedostala az po injekci,mnela jsem problemi ji dostat uz drive,myslela jsem ze to bylo kvůli stit.zlaze,ale ne mam malo zenskych hormonu co mi bylo zjisteno z krve a tak jsem dostala leky jmenem utrogestan,moc by mne zajimal vas názor a tez clostilbegyt,ale ten bych spravne užívat nemela dle navodu,protoze mam jiz zminenou stitnou zlazu a malou cystu na vajecniku.dekuji za odpověď..

Odpověď odborníka:

V první řadě je potřeba normalizovat funkci štítné žlázy a poté je možno indukovat ovulaci Clostilbegytem Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: