Pooperační stav

Dobrý den, jsem 6 měsíců po plastice LCA. Doktor mě již po pěti aplikacích Hyalganu propustil z léčby. Poslední měsíc mi však v koleni při propínání, kdy je koleno nezatížené neustále křupe, není to bolestivé, nezpůsobuje mi to problémy. V zatížení nekřupe. Čím to může být? Může to mít souvislost s těmi injekcemi? Také se mi stále nedaří vyrovnat svalovou hmotu vzhledem k druhé noze. Můžete mi poradit? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Zvukové fenomény se objevují z mnoha příčin, změněná situace v kloubu, funkce štěpu, podtlakový zvukový fenomen. Určitě to není následek aplikace Hyalganu. Velmi bych doporučil ještě pohybovou a fyzikální léčbu na rehabilitaci, doma cvičit jak dle instruktáže, tak na příklad na rotopedu. Stav by se měl postupně upravovat. Jinak dle vyšetření stavu vašim ortopedem.

MUDr. Milan Navrátil
MUDr. Milan Navrátil

Specializace: Chirurgie a traumatologie
Pracoviště: Úrazová nemocnice v Brně

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x