Porucha cyklu

Dobrý den, chtěla bych se zeptat 20.5 jsem dostala menstruaci a po 3 letech jsem se rozhodla nabrat antikoncepci lindinette ,kterou jsem již dříve brala, v den menstuace jsem si vzala tabletku a po brání mi nebylo dobře motání hlavy,únava,mastná plet, takže jsem tabletky po 8 dnech zase vysadila,jenze mesicky mi do dnes nepřestaly dnes je 1.6 tudíš mám dodnes špiňení a pocituji bolesti jako kdyby mi menstruace zase začínala, už nevím co s tím myslela jsem si že to přestane ale 13tý den se mi zdá už velmi hodně.A jěště by jsem se chtěla zeptat jakto že antikoncepci kterou jsem brala už dříve cca 4 roky mi vůbec nevadila?prášky mi byli nasazeny kvuli bolestem pri ovulaci.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, v prvé řadě jste měla pokračovat a ne vynechávat po 8 dnech. Antikoncepce si s tělem postupně sedá, někdy to jde hned, jindy cca 3měsíce.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+10 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Pásový opar: samoléčba v 5 krocích
Články: Pásový opar: samoléčba v 5 krocích
Pásový opar je virové...
Cirhóza jater
Články: Cirhóza jater
Cirhóza, lidově ztvrdnutí...
Artróza versus artritida
Články: Artróza versus artritida
Pacienti s bolestmi kloubů...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: