Porucha cyklu

Poslední menstraci jsem měla 4.8., dne 10. 9. jsem měla pouze třídenní úplně slabé špinění. Je mi 40 let a mám provedenou sterilizací, jelikož nesnáším žádné hormonální přípravky. Už dvakrát mi během jednoho roku menstruace vynechala, dostala jsem na vyvolání injekci agolutin, po které jsem přibrala celkem 7 kilogramů.Chtěla jsem se zeptat, zda musím jít k lékaři, nebo počkat, že se menstruace sama dostaví? Můžu to nechat tak, nebo je nutné s tím něco dělat? Moc se mi do té injekce znova nechce. Za odpověď děkuji.

Odpověď odborníka:

Zdravím Vás...ano, tu injekci snad můžete odmítnout pokud vám gynekolog nic nezjistí nějaký jiný problém... pro jistotu by jste tam jít měla... jinak asi to můžete nechat tak, díky pěkný den

MUDr. David Folprecht
MUDr. David Folprecht

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktický lékař pro dospělé, Šternberk a Štěpánov u Olomouce

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Pět varovných příznaků mozkové mrtvice. Poznáte je?
Články: Pět varovných příznaků mozkové mrtvice. Poznáte je?
Z bezvědomí vás vytrhne...
Čisté zuby se nekazí a šetří peníze
Články: Čisté zuby se nekazí a šetří peníze
Zapomeňte na dědičnost a...
Plný nos jemně vyčistí sůl
Články: Plný nos jemně vyčistí sůl
Ucpaný nos je nepříjemná...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: