Porucha menstruačního cyklu

Dobry den ,pane doktore asi pred rokem jsem vysadila antikoncepci (mam 31 let a dva porody) a od te doby mam nepravidelnou menstruaci vetsinou po 42 dnech potom spineni asi 4-5dni nez mesicky dostanu pak 5 dni mesicky pak zase spineni a jeste caste spineni v ostatnich dnech.Byvam unavena a naladova. muze to souviset se stitnou zlazou nebo hormonalni nerovnovahou? A jak to dat do poradku?

Odpověď odborníka:

dobrý den, souviset to se štítnicí může, ale určitě bych navštívila gynekologa a vyšetření i ultrazvukem. Může být potíž hormonální, může to být Váš cyklus. Každá žena nemusí být v cyklu 28 dní.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x